LABAS! HELLO! こんにちは! 안녕하세요! 你好!
Sveikas atvykęs į Seulietišką Pietų Korėjos pasaulį su išskirtiniais gabumais pasižyminčiais nūdienos populiarumo neatsikratančiais padarais.
Jei kartais susiviliojai tapti mūsų šeimos dalimi, tai taip ir padaryk! Tik nepamiršk - registracija pas mus yra didžiosiomis raidėmis pilnu ir gražiu vardu, be šypsenėlių ir kitų, Azijos raštų neprimenančių simbolių.

• The Fun Zone
  • We are the best
  • Mintys ir jausmai
  • Go to page : Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34  Next

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Mon Apr 07, 2014 3:52 pm
    MIN YOONGI
    MIN YOONGI
    First topic message reminder :

DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_mxmfkxLjJH1r99c4io5_r1_250DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_mxmfkxLjJH1r99c4io6_r1_250

Last edited by KIM JONGIN on Mon Aug 31, 2015 11:54 pm; edited 9 times in total

We’re all a little weird. And life is a little weird. And when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall into mutually satisfying weirdness—and call it love—true love.

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Wed Mar 22, 2017 11:32 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

Secrets of the signs
    Aries: can’t handle fighting and losing people. They act like they’re happy to let people go, but in reality they regret fighting and want those people back, they hate loosing people that mean something to them.

Taurus: is afraid that no one actually wants them around, and they’re easily forgotten about to the people who mean the most to them, is constantly wondering if they mean anything to anyone.

Gemini: They try so hard to fit in and be friends with everyone they change who they are themselves , but would rather change than be alone, because being alone is extremely scary to them.

Cancer: tries to act happy all the time. They feel like if they let others see them upset, they’re disappointing them. Needs to make sure everyone around them doesn’t worry about them, no matter what the cost.

Leo: Believes they are unlovable and that everything that goes wrong is their fault. They try to act tough and like they don’t care, but deep inside, they are probably the most sensitive person you will ever meet.

Virgo: has trouble handling life. They may seen like they have everything under control and in order, but in reality they have trouble making it every hour of the day. It’s hard for them to stay positive.

Libra: Can’t be without a lover because they need to invest time in others so they don’t have to focus on themselves. Hates having to deal with their own problems so they hide them and pretend everything is fine.

Scorpio: is scared of getting close to people. They love being trusted by others but have a hard time trusting others. Are afraid one day this will push everyone away but they don’t know how to fix it.

Sagittarius: Wants only love and to be loved. When they aren’t with someone, they start to feel hopeless and like they aren’t good enough for anyone.

Capricorn: Invests themselves in trying to get to the top, so they tend to not have deep connections with anyone. They’re afraid because of this that they’ll be alone forever.

Aquarius: Doesn’t feel emotions like they think they should. They get into relationships and don’t feel anything for a while, and because of this they believe there’s something wrong with them and hate themselves or it.

Pisces: Actually has no idea what they’re doing in life and day dreams to make themselves feel better. Is lost and confused but acts like they have everything under control and hates asking for help.

I can't give you a sure-fire formula for success, but I can give you a formula for failure: try to please everybody all the time

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Thu Mar 23, 2017 2:32 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

THE SIGNS
    Get yourself an Aries if you want someone who stands up for themselves, the people they care about and their beliefs. Someone who is #badass and fierce.

Get yourself a Taurus if you want someone extremely loyal, strong-willed and reliable. Someone who likes cuddling (and is good at it).

Get yourself a Gemini if you want someone who is funny, sharp-witted and has a great sense of humor. Someone to discuss new topics with.

Get yourself a Cancer if you want caring, nurturing and emotionally intelligent. Someone who can sense when you’re feeling down.

Get yourself a Leo if you want someone warm-hearted, generous and radiant. Someone full of passion.

Get yourself a Virgo if you want someone who’s observant, thoughtful and reliable. Someone you can depend on.

Get yourself a Libra if you want someone friendly, fair and social. Someone who has lots of tea™ to spill.

Get yourself a Scorpio if you want someone passionate, devoted loyal. Someone you can tell your secrets.

Get yourself a Sagittarius if you want someone who is free-spirited, easygoing and adventurous. Someone to have a good time with.

Get yourself a Capricorn if you want someone who is ambitious, trustworthy and determined. Someone to reach a goal with.

Get yourself an Aquarius if you want someone open-minded, friendly and independent. Someone who doesn’t judge you for your likes.

Get yourself a Pisces if you want someone compassionate, imaginative and creative. Someone to get artsy with.

I can't give you a sure-fire formula for success, but I can give you a formula for failure: try to please everybody all the time

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Thu Mar 23, 2017 2:33 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

the signs: dark version

Get yourself an Aries if you want someone who will fist fight a stranger in the club for “looking at you wrong” and get u both kicked out. Someone with a god complex.

Get yourself a Taurus if you want someone who will eat all the food in your apartment but look at you differently forever if you ask for one of their fries. Someone lazy and indignant.

Get yourself a Gemini if you want someone who drunk texts you every weekend and makes plans and then forgets about it and says shit like “why don’t we ever spend time together I miss you!”. Someone just a lil stupid.

Get yourself a Cancer if you want someone to give you unsolicited life advice and get offended when you don’t follow it and blame all your problems on not listening to them. Someone clingy as hell.

Get yourself a Leo if you want someone who makes the whole friend group swear they’ll never date each others exes and then start dating your ex that you still have feelings for and end up getting engaged. Someone who forgets other people exist.

Get yourself a Virgo if you want someone who will ignore your “hey are you still coming?” text with the phone In Their Hand. Someone with mommy issues.

Get yourself a Libra if you want someone that will constantly make you question how platonic your friendship is but never directly explain. Someone kinda emotionally slutty.

Get yourself a Scorpio if you want someone who lowkey knows your passwords and saved their fingerprint in your phone and has never used that access but it freaks you out that they have it. Someone highkey evil.

Get yourself a Sagittarius if you want someone who asks your crush “what would you do if [your name] had a crush on you?” and claims they were just trying to help. Someone that needs to calm down.

Get yourself a Capricorn if you want someone who spends the whole night checking their Blackboard scores with the club wifi and finds out they got a 99% and it ruins their whole night. Someone uptight.

Get yourself an Aquarius if you want someone who insists they’re just “not looking for a relationship right now” but is lowkey actively going on tinder dates and finds their Soul Mate every other week. Someone that is Literally A Fucking Robot.

Get yourself a Pisces if you want someone who honest to god believes they’re the first person to hear about vaporwave and says their music taste is “super niche” and accuses you of copying them when you explain that everybody knows about Home - “Resonance”. Someone oversensitive but also mean.

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Fri Mar 31, 2017 11:53 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

the flaws of the signs
    Capricorn: too proud to ask for help
    Aquarius: doesn't trust enough to show their true self
    Pisces: gets obsessed way too easily
    Aries: can't commit to anything
    Taurus: overthinks WAY too much
    Gemini: fucks up first impressions
    Cancer: puts more into friendships than they get back
    Leo: always overshares to people at weird times
    Virgo: feels bad in every piece of clothing they own
    Libra: can't stop loving people who left
    Scorpio: does literally anything other than the stuff they're supposed to
    Sagittarius: gossips about their friends even though it makes them feel guilty

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Sat Apr 01, 2017 11:39 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_nfz2pvH3Z61r802a7o1_500

man labai liūdna. trys metai džiaugsmo ir tipo viskas? you fucker. taip džiaugiausi, kai jjong pranešė, kad jis eina į blue night ir niekada net nepagalvojau, kad kada nors ateis diena kai jo nebebus ten.
    Aš, su jo radija susijungiau kažkokiais kosminaisi ryšiais, nežinau, man tai padėjo geriau jį suprast, padėjo susivokt kai jam blogai, kada jam gerai... laukdavau translations kasdien, kartais tiesiog įsijungdavau paklausyt jo ramaus balso. Visada žinojau, kad jis laimingas, nes turi blue night, apie kurį dažnai šneka, o dabar.. nežinau. man labai liūdna, tiesiog. bet jis pažadėjo sugrįžt, sakė jis nemeluoja, ir aš nežinau juo tikėt ar ne. gal turėčiau tikėt.
    nežinau, kažkokia tuštuma, o vien tas faktas, kad jis jaučiasi kaip šūdo gabalas turbūt mane dar labiau liūdina. nx .
    Tiesiog tikiuosi, kad jis sugrįš, nes  jeigu ne, aš nežinau... ten ne šiaip radija, ten nx kažkas kito, to nepalyginsi su kitų idolų radijomis, nes blue night yra kažkas visiškai kito. liūdna. verksiu.
    dar reikia save labiau paskaudint, taigi ;

DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_onqshnmJ7t1u22rjso2_1280

blue night radio ♡ 170402

jonghyun: i heard news that the mbc radio station office was filled entirely with blue letters. the letters and gifts that everyone has for blue night, really …, many arrived. so much so that they properly take up one space in the office. thank you so, so much. i’ll take care of them and, whenever i’m bored, by reading them again i’ll remember blue night.

DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_inline_onp0argi8H1qerlvd_500
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_inline_onp0b45w051qerlvd_500
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_inline_onp0bglcBk1qerlvd_500

ne ta prasme kai Nine liūdna kad jjong išeina nx ne
    noo
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_inline_onp0cmBKrd1qerlvd_500

blue night radio ♡ 170331

■ listener: jjongd is a writer too, writer-nim~. if you get called this how do you feel? writer kim jonghyun.
    ■ jonghyun: the word “writer” is something that’s used for people who write a piece of writing and it’s also used for people who write songs. for me …, it’s a bit awkward. i just don’t think of myself as a writer. i just …, well …, i just …, i’m just someone who scribbles down, just that kind of person. ah, i’m embarrassed. ㅎㅅㅎ

jonghyun: being a friend and a loved one are both equally important, in the moment you take one of them out that relationship wouldn’t be valid.

jonghyun: i think the person i’ll come to love would already be the best person, the person i’ll fall in love with. that’s why if they break up with me it’d be their life’s greatest mistake. the biggest blemish! that person would have made a mistake that of throwing me away!
    baek young ok / lee ji hyung: oooh. that’s so cool, that’s really cool.
    jonghyun: it’s a way of protecting the opponent while uplifting my pride. ㅎㅅㅎ

go young bae: when i first heard the words out of jonghyun that he’ll be leaving blue night i felt weird. a bit like i was being dumped …, like the feeling you get when your dearest friend is leaving for another school? i felt my heart become restless.

■ go young bae: what is blue night to jonghyun today?
    ■ jonghyun: stretch marks. why do you think we have stretch marks? it’s when we grow all of a sudden. it’s hard to get rid of them and, even if you try to revert to your previous image, i think what remains is those marks. to that extent …, when there’s a sudden change that cuases growth, even though it causes me some pain, isn’t blue night something that leaves me with that much? growing pains, growth, and evidence of it? (…) i think i speak really well.

blue night radio ♡ 170402

jonghyun: recently … the thing i bought on impulse … then something i bought suddenly. ah! i bought necklaces. in the united states, when i was coming back to korea in the airport, i bought necklaces just from those souvenir selling shops. there were books, accessories and the signature candles of that area. i bought spelling necklaces from that place. i bought five. it had the spelling of our members but i still didn’t give it to them. i feel embarrassed to. ah …, why do i feel so shy when i already bought them? i was shy so i didn’t give it to them, but only took pictures. now that i remembered this i should upload them on our members group chat even though i think they wouldn’t even reply.

ne aš nebegaliu taip savęs kankint ate

nx cbb jjong
    CBB

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Sat Apr 08, 2017 5:26 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1n2aUQwg1qmte2yo2_400DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1n2aUQwg1qmte2yo8_r1_400

ayeee, šešti metai, kai miniu Jjong gimtadienį ♡ Labai daug kas pasikeitė, aš pasikeičiau, bet meilė jam abejoju ar kada nors šiek tiek sumažės ♡
    Įdomu, pasiseks jam ir toliau negerti ar ne, since švęs gimtadienį po koncerto tikrai.. Jeigu jam nepasiseks tai aš nežinau, man motyvacijos nebeliks irgi :D :D

Also, šiandien lygiai metai, kai susipažinau su Edvinu.. Jei rimtai, tai jeigu ne Jjong gimtadienis, nebučiau jo gyvenime sutikusi turbūt. Nes turėjau tradiciją gerti per kiekvieno SHINee gimtadienį, ir dėl to ėjau pas Viką į svečius, kad buvo proga.. Na, gal ir butume susipažinę, jei būčiau su ja bendravusi :D Labai greitai bėga laikas, tikrai labai greitai.

DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1w7wLHQH1qltv01o9_400 DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1w7wLHQH1qltv01o5_400 DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1w7wLHQH1qltv01o8_400
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1w7wLHQH1qltv01o7_r1_400
    DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oo1w7wLHQH1qltv01o2_r1_400

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Sun Apr 09, 2017 11:22 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    taip jau atsitiko kad vakar supratau daug dalykų
    kurie taip ir liks mano mintyse
    bet daug kas kilo iš galvos ir aš nežinau
    jaučiu, kad viskas yra gerai, tik aš debilė, kuri to nesuvokia
    tikriausiai kad veikia genai, nes gimiau dėl to, ant ko pati visada paslystu ir ko giliai noriu, nors esu stipriai prieš tai, bet tiesiog.. nežinau.
    gal tai kelia man savivertę, iš tiesų, aš nežinau, kaip save paaiškint.
    o gal net nėra čia jokio skiedalo triedalo tik vienas paprastas žodis , bet aš nenoriu jo sakyt garsiai
    ir apie save niekada net nesakysiu, lmao
    nes nu
    ego
    aš nežinau kaip čia taip atsitiko kad mes pradėjom tai
    bet kai vieno nėra atsiranda kitas atvėjis
    norėjau sakyt nuotykis bet copyrights tai sakysiu atvėjis
    žodžiu nėra to atvėjo
    tai susiradau sau kitą
    nors buvau kurį laiką rami ir bbd ant visko nes viskas buvo ok ir tiesiog what the fuck
    ir tas pašnekešys padėjo susivokt, kad nahui man reikia tų šūdų?
    nu nes jaučiu net nebūtų taip gerai, kaip neša mano fantazijos
    o jos kartais mane neša į kitas dimensijas
    žodžiu aš nebenoriu tikrai nebenoriu ir aš to tikrai nebedarysiu
    ne nx atvėjis viską žino bet byby dėjęs aš negalėjau nustot
    bet manau kad galėsiu
    lol tikiuosi tai nebus iki to karto kai
    nx net nebekalbėsiu

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Tue Apr 11, 2017 10:54 am
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    The signs as cliques
    Bad Bitches Inc.: Aries, Leo, Libra
    Lay In Sunflower Fields Squad: Virgo, Taurus, Sagittarius
    Space Babes™: Aquarius, Gemini, Pisces
    On Wednesday We Do Slam Poetry: Capricorn, Cancer, Scorpio.

#zodiacs

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Wed Apr 12, 2017 10:44 am
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

Breaking the stereotypes for the signs
    Moon, Mars and Rising
    Aries: pretty sensitive, tbh a crybaby
    Taurus: can be a serious push over
    Gemini: Can be a loyal friend
    Cancer: very strong willed
    Leo: Can be very self deprecating
    Virgo: Known to be late and laid back
    Libra: Once they've made a choice they are stubborn and about it
    Scorpio: Incredibly Romantic
    Sagittarius: isn't scared of commitment just doesn't see it as important until older
    Capricorn: Can be dopey and have bad common sense
    Aquarius: seeks to fit in a lot of the time without realising
    Pisces: Actually incredibly Stubborn

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Thu Apr 13, 2017 12:10 am
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    turėjo būt geriau, bet nėra, visai nejaučiu jokio postūmio į priekį.
    nors kai rašai čia, kai pradedi rašyt, viskas atrodo blogai, nors gal taip yra dėl to, kad jau susikaupi ir galvoji apie savo mintis ir jas išskirstai.
    o gal čia tiesiog aš, iš karto noriu gero jausmo, kuris nežinia kada ateis iš tikro.. jeigu išvis ateis.

norėčiau tiesiog pagulėt su kuo nors ant žolės žiūrint į debesis ir diskutuojant kokias formas matom, lyg tai, ar ten triušis ar drakonas butu didžiausia gyvenimo bėda ir vienintelis dalykas dėl kurio verta sukt galvą
    myliu tas penkias sekundes, kaip sakoma, kai tik atsikeli, ir nieko negalvoji, nieko nesupranti, tik laiminga tuštuma.

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Thu Apr 13, 2017 11:33 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    aesthetic asks
    raindrops: what’s your favourite song to unwind?
    Escape The Fate - This War Is Ours (The Guillotine 2)
    linkin park - in the end

scented candles: do you enjoy reading? if so what’s your favourite book?
    i live for reading.
    okay, pasistengsiu neįsijaust.
    tess gerritsen - gravitacija, kaulų sodas, mefistų klubas, chirurgo abi dalys, ledinis šaltis...
    hp 7 dalys
    kaulų kolekcionierius
    cobeno knygos beveik visos
    romeo ir džuljeta
    hamletas

chai latte: your starbucks/coffee order?
    neinu į tokius šudus, tai kai nueinu klausiu žmonių su kuriais esu kas skanu ir tiek.

fairy lights: do you sleep with the lights on or off?
    nuo 2015 tik pradėjau su išjungta miegot

peaches: do you enjoy photography?
    ankščiau labiau, dabar nebe taip

summer nights: summer or winter? or perhaps something else?
    jaučiu kad gyvenime neišrinksiu kuris visgi mano mėgstamiausias sezonas. labiausiai linkstu prie rudens visados, bet visi turi savų pliusų ir minusų.
    žiemą man patinka kalėdos, patinka kai daugiau bunu namuose nes lauke man per šalta, patinka matyt už lango pūgą kai pati sėdžiu susisukus į pledą ir geriu kakavą, nepatinka sniegas, šaltis, ledas, fe
    vasarą nepatinka bitės uodai ir visi suaktyvėję vabalai, nepatinka kai karšta, bet patinka vasaros naktys, kad vėliau temsta, patinka kad ankčiau kyla saulė ir kad saulėtekis labai gražiai atrodo.. triušiui būna karšta ir ji daugiau guli, o kai daugiau guli ir nejuda vadinasi mažiau užpisa
    vasarą visada skaitau harį poterį
    pavasariai patinka irgi, nes žibutes labai myliu ,bet nepatinka apgaulingas oras

neon lights: describe what you  do at 2am with your best friends

su guoda gulim parke ant žolės ir žiūrim į meterorų lietų, rūkom kas penkias minutes ir žvengiam kiek tik balsas leidžia
    su paulium užsikalbam taip giliai kad paskęstam savo mintyse ir nuo alaus galva taip sukasi, kad nieko nebesuvoki
    su evelina bėgam naujaja gatve susikabinę už parankių ir dainuojam 'baby' kartais sustojam pašokt 'i am the best'
    apeinam dar vieną ratą aplink rajoną nes tiesiog dar reikia kokiom trim temom pakalbėt
    galop kažkaip netyčia nueinam iki centro ir nusigaunam iki dailidės o tada jau tingim eit namo...
    su agne iššaunam trečią butelį šampano ir galvojam kodėl mes tai darom
    virtuvej žiūrim random filmą ir ėdam
    su aiste išeinam parukyt dviese nes reikia apie kažką labai rimto arba ne, pakalbėt
    su agniete nueinam į kitą room ir nusprendžiam kad nekenčiam būt su tiek daug žmonių bet po dviejų savaičių susitinkam vėl ten pat, lol.

winged eyeliner: do you wear makeup?
    visada, bent jau pagrindą

bath bombs: what’s your favourite lush product?
    bbž aliejai visokie

soft kisses: ever kissed someone of the same sex?
    did you just assume my gender?

fire crackles: describe your ideal winters evening
    išsikepi keksiukų, pasidarai arbatos/kakavos ir eini žiūrėt harį poterį

spring flowers: what’s your favourite flower/plant?
    gerbera, mimoza, žibutė, ramunė, pakalnutė, užmirštuolė, pienė

messy buns: if you could dye your hair any colour what would it be?
    niekas man netrukdo, bet nenoriu

warm tea: what’s your favourite tea? if you don’t like tea, what’s your favourite drink?
    vaisinės visos

full moon: do you prefer the stars or the moon? tracing constellations with your eyes or picking the petals off of flowers?

nu negaliu išsirinkt.
    petals

constellations: do you have freckles? any that resemble anything celestial?
    turiu, kai buvau maža bandžiau su adata jas išsiimt :D

young love: have you ever fallen in love? if so describe how you felt

jausmas lyg norėtum numirt, bet vis dėl to džiaugiesi, kad yra kur savo egzistencijos prasmę sukišt. idk.

holding hands: kisses or cuddles? stay-at-home dates or out-and-about ones?

nei tas, nei tas, o dėl dates, tai pagal nuotaiką
    cold mornings: what time do you wake up? are you an early bird or a night owl?

sleepy cuddles: lace or silk? nights in sheets with the one you love or afternoons hand-in-hand?

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Tue Apr 18, 2017 2:40 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

Traits Shared by the Signs
    Aries and Taurus — Stubborn

Aries and Gemini — Spontaneous

Aries and Cancer — Reactive

Aries and Leo — Self-Assured

Aries and Virgo — Particular

Aries and Libra — Engaging

Aries and Scorpio — Passionate

Aries and Sagittarius — Adventurous

Aries and Capricorn — Determined

Aries and Aquarius — Independent

Aries and Pisces — Imaginative

Taurus and Gemini — Observant

Taurus and Cancer — Nurturing

Taurus and Leo — Steadfast

Taurus and Virgo — Methodical

Taurus and Libra — Artistic

Taurus and Scorpio — Possessive

Taurus and Sagittarius — Honest

Taurus and Capricorn — Industrious

Taurus and Aquarius — Autonomous

Taurus and Pisces — Caring

Gemini and Cancer — Changeable

Gemini and Leo — Dramatic

Gemini and Virgo — Sharp

Gemini and Libra — Charismatic

Gemini and Scorpio — Inquisitive

Gemini and Sagittarius — Insatiable

Gemini and Capricorn — Humorous

Gemini and Aquarius — Accepting

Gemini and Pisces — Adaptable

Cancer and Leo — Protective

Cancer and Virgo — Perceptive

Cancer and Libra — Manipulative

Cancer and Scorpio — Moody

Cancer and Sagittarius — Transformative

Cancer and Capricorn — Traditional

Cancer and Aquarius — Intellectual

Cancer and Pisces — Intuitive

Leo and Virgo — Giving

Leo and Libra — Charming

Leo and Scorpio — Intense

Leo and Sagittarius — Gregarious

Leo and Capricorn — Willful

Leo and Aquarius — Distinct

Leo and Pisces — Creative

Virgo and Libra — Discerning

Virgo and Scorpio — Shrewd

Virgo and Sagittarius — Studious

Virgo and Capricorn — Economical

Virgo and Aquarius — Intelligent

Virgo and Pisces — Sacrificing

Libra and Scorpio — Deceptive

Libra and Sagittarius — Casual

Libra and Capricorn — Superficial

Libra and Aquarius — Egalitarian

Libra and Pisces — Dreamy

Scorpio and Sagittarius — Blunt

Scorpio and Capricorn — Calculating

Scorpio and Aquarius — Contrary

Scorpio and Pisces — Permeable

Sagittarius and Capricorn — Competitive

Sagittarius and Aquarius — Broad-Minded

Sagittarius and Pisces — Spiritual

Capricorn and Aquarius — Disciplined

Capricorn and Pisces — Delusional

Aquarius and Pisces — Humanitarian

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Mon Apr 24, 2017 9:32 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    Random Questions Tag:

Have you ever...?
    1. Skipped class?
    Class? You mean skipped visą dieną? 
    2. Done drugs?
    Yes.
    3. Self-harmed?
    Jo.
    4. Drank?
    Jo.
    5. Shop-lifted?
    Ne.
    6. Gotten a tattoo?
    Neeee.
    7. Broken-up with someone.
    Su visais? 
    What's your favourite?
    8. Show? 
    American horror story, nors čia gal prie series skaitosi, tai gossip girl ir h2o irgi. 

Šiaip tai bb

9. Movie?
    Hario Poterio visos dalys, labiausiai azkabanas ir netikras princas. Life as a house, jumper, twilight series, hidden face. 
    10. Song?
    Henry - trap, suju - it's you, the chaser, crazy (gp), the reason, password, dynamite, symptoms, lovesongs they kill me, monsoon, in the end, this war is ours, she's so high.

11. Artist?
    -
    12. Singer/ Band?
    shinee, exo, t-ara, f(x),red velvet, blackpink, ariana, nicki minaj, enrique iglesias
    13. Memory?
    man buvo gal 14 metų ar 15, ir pirmą kartą pusryčiavom tryse, niekas nesipyko, visos tryse šnekėjomės, juokemės, nežinau kodėl prisimenu šitą, gal dėl to kad niekada gyvenime taip nebūdavo.
    budau gal 5 metų, sedėjau seneliui ant kelių, pučiau balioną, didelį ir mėlyną, pūčiau tol kol jis sprogo, močiutė pradėjo rėkt, kad jis man leido tiek daug jo pūst iki kol jis sprogo, bet mes abu tik juokemės ir viskas. 
    laikai zmuleje, vėliau jippi.lt, kai laukdavau kiekvieną vakarą ir susitikdavom su tuo čiuvu ir pana pakalbėt, vėliau į mano gyvenimą atėjo Diana
    pamenu kai su ja pabėgom į vilnių nes aš buvau įsimylėjus jį iki tiek kad pabėgčiau 
    pamenu kai su ja karoliniškese, ant dvylikaaukščio stogo valgėm spurgas ir ledus nuleidę kojas žemyn ir stebėdamos TV bokštą 
    pamenu kai verkiau ir jos žiurkėnas man laižė skruostą, omg jis buvo toks mielas
    kai sanatorijoje su Erika naktį šokinėjom ant lovų tiek, kad sulekė visos seselės ir mus į skirtingas palatas išskyrė, bet po 5 mėn mes vėl susitikom ir sesėlė įbėgusi mus išvadino karvėmis
    pamenu kai turėjau anxiety nes buvau priversta sedėt invalido vežimėlyje, tada visi ėjo sanatorijoje į parduotuvę kartu ir aš sakiau neisiu nes į mane visi žiūrės, ir bernai mane išsivežė per prievartą, vežė visą laiką ir visada sakė kad niekas į mane nežiūri kažkaip ne taip 
    kai su Dovile miegodavom pas mane įsijungę rusų muzikinį kanalą ir pašokdavom iš miegų kai paleisdavo CB lovesongs they kill me video 
    kai sedėdavom su Morta ir gineta tarp trečio ir ketvirto aukšto nes čia būdavo geriausia pusiaukelė tarp mūsų aukštų
    kai man buvo namų areštas, turėjau skanių saldainių ir ant šniūro nuleidau jas žemyn per langą mortai, nes jos balkonas per du aukštus žemyn nuo mano, o ginetos butas per vidurį ir pirmam aukšte, tai kol perdaviau jai, kol įsupom su morta kad ją pasiektų.. :D 
    kai aurimas pas mane ateidavo arbatos ir visos kiemo mergos pavydėdavo nes jis buvo alytaus žvaigždė. o dieve tie 2006 xD kaži, dar gyvas jis ?
    kai sedėdavom per pertraukas po laiptais su greta, ligita, neringa, ugne, mantu, šarunu, gediminu ir dovydu, kartais evelina, o vėliau kai būdavo šilta musu šutvej priklausydavo visa statula prie mokylos xDDDD 
    ugnės juokas
    pasivaikščiojimai su greta iki vidzgirio draustinio vien tam kad ten gražu ir žalia?? wtf
    ėjimas su greta nuo to pačio miško iki piliakalnio, ir didžiausia gvenimo klaida norint sutrupint kelią ėjom nemuno pakrante, aišku žvejai žvengė nes jie su čebatais,  o mes pataikėm ant didelių tešlų.. 
    jforsių chatas
    Diena kai man parašė Mohd 
    Diena kai pradėjau bendraut su Asra 
    alaus gėrimas per pertrauką su abiem pauliaus o per ilgają žalioji 
    kai valgydavom tryse valgykloj
    kiekviena sekundė praleista su auklėtoja Jolanta 
    kai primą kartą atvažiavau pas aistę ir vakarė ėjom iki ikiuko 
    ta kelionė visa per blurą ir tas jausmas, kad bet kurią akimirką dėsiu šliauką vis dar sklando ore 

kai agnė parašė "Tu geri kaune be manęs????"
    kai girta šokau ring ding dong ir monika su agne stotelej facepalmino ir nežinojo kaip mane sustabdyt xD sorry
    visos miglės dovanos man ir tas laiškas
    LATVIJA OMG 
    ta diena kai buvo jų nepriklausomybės diena, visas tas vakaras 

kai naktim skambinėdavo justas, aš nervindavausi ir rėkdavau, nes šnekėdavo tą patį per tą patį, bet vis dėl to labai pasiilgau tų laikų.

kai parašydavo Marius lol 
    ir kai parašė kad norėjo pas mane į darbą užsukt bet buvo per daug mašinų nes eglutės įžiebimas ir apsisukęs išvažiavo.. nežinau, tai buvo taip netikėta, toks jo elgesys. kiek mažai iki laimės reikėdavo tada

14. Book?
    HP visos, twilightai, tess gerritsen gravitacija, chirurgas, kaulų sodas, etc.... 

This or that?
    15. Invisibility or Ability to fly?
    Invisibility.
    16. Cookies or cake?
    Cake.
    17. Twitter of Facebook?
    twitter
    18. Coke or Sprite?
    sprite
    19. Blind or deaf?
    blind 
    20. Tea or coffee?
    Arbatitė

What's your...?
    21. Age?
    22. Sign?
    leo.
    23. Height?
    168 cm.
    24. Sexual orientation?
    bi
    25. Longest relationshit.
    nu metai ir du menesiai bet su edvinu pralenksiu tuoj ir padarysiu savo rekordą, reikia menesio dar 

What's your opinion on...?
    26. Gay rights?
    lol
    27. Second chances?
    prieš, nepasitikėjimas vis tiek lieka, bet negaliu kartais ir pasiduodu. 
    28. Long distance relationships?
    sunkiai 
    29. Abortion?
    30. The death penalty?
    ne
    31. Marijuana?
    Prieš, kad ir atrodo pasilinksmint ir belekas, vis tiek net ir ta pati ganja smegenėles supisa.
    32. Love?
    meilė tave gali supist arba gali priverst norėt gyvent. depends 

Do you...?
    33. Believe in ghots?
    į gotus tipo? 
    34. Sleep with the door open or closed?
    atidarytos kai su vyru, uždarytos kai viena ir alytuje 
    35. Have a bf/ gf?
    +
    36. Like yourself?
    ne

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Wed Apr 26, 2017 9:16 pm
    Anonymous
    #zodiacs

Two Types Of The Signs, Mostly Based On People I Know
    aries:

type 1 - “i’m an aries!”, loud, starts driving before everyone has their seatbelt on (or before people even get in the car), loves cooking but usually just buys everything from the store and pretends they put hard work into it, hard to tell if they’re stupid or smart.

type 2 - takes 100 selfies in a row, does really cool makeup, doesn’t believe in school, “this musical artist is SO under appreciated.”

taurus:

type 1 - down to earth, has neat handwriting and doodles in class, patient, bird-lover, likes making flower crowns, laughs a lot.

type 2 - show-off, amazing memory, can be an edgy people-hater, loves yelling, gives people weird nicknames.

gemini:

type 1 - two-faced, feels like they need something in return for their actions, cares more about bagels than people, the friend who everyone worries about.

type 2 - loves reading, kind and supportive but awkward about it, the type of person you call when you need advice, snappy when they’re being interrupted, watches 5 tv shows at a time.

cancer:

type 1 - down for literally any adventure, cries or has a breakdown while eating, doesn’t realize some things they do are harmful to themselves but can sense when others have a problem.

type 2 - talks very fast, takes on any task without a problem, loves talking about themselves, can probably do 10 backflips in a row, moody, sends smiley emojis in every text message.

leo:

type 1 - attention-seeking, wants everyone to respect them, says “lol” out loud, laughs at their own stories but sometimes forgets to listen to others, animal lover, a good role model.

type 2 - genuinely cares about their friends and checks up on them always, super chill and easygoing, fashionable, gives great hugs, someone you go to when you’re sad.

virgo:

type 1 - shy, gentle, awful at explaining things and you really never know what they’re talking about, offers everyone gum, knows all the lyrics to every song they listen to.

type 2 - anxious about tiny things but ignores huge problems, cares so much about others that it gets annoying, likes to redecorate or organize their room for fun, loans you a pencil and forgets to ask for it back.

libra:

type 1 - movie expert, likes when people laugh at their jokes, untrustworthy but somehow you trust them anyway, casually shares deep secrets or personal information randomly like it’s no big deal.

type 2 - doesn’t like opening up or sharing feelings, artistic and individualistic, doesn’t have problems with anyone or anything.

scorpio:

type 1 - calm/quiet and very open minded, loves the ocean, nice but when provoked they turn into a whole other person (who is terrifying), very passionate about their interests.

type 2 - doesn’t ever know what’s happening, suspicious and questions others’ motives, either loves someone or hates them, never shares secrets. ever.

sagittarius:

type 1 - plays at least 3 musical instruments, likes being right, theater kid, extrovert one minute and introvert the next, opens up to others and immediately regrets it.

type 2 - angsty teen attitude, has strong opinions, blames problems on others, maybe has a heart deep down?

capricorn:

type 1 - makes fun of everything, the most extroverted friend, pretends like they don’t care about others’ opinions but deep down is extremely self-conscious, forgetful, funniest jokes.

type 2 - honestly? a real fucking pain in the ass.

aquarius:

type 1 - feminist, nature lover and very free spirited, knowledgeable and factual, has a silly side, cool hair, can listen to all your problems but will never know what to say.

type 2 - can be cold but they are just trying to protect themselves, has one character/idol that they would literally die for, has probably made up all of the funny stories they tell because they want others to like them.

pisces:

type 1 - extremely honest but can doubt their beliefs since they try to get along with everyone, generous when it comes to material but will not give up themselves to others.

type 2 - understanding, shy extrovert, great with advice but doesn’t know how to take other people’s advice (asks for help but doesn’t want to), never fully present or in the moment.

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Fri Apr 28, 2017 3:36 am
    Anonymous

fuck
    it's 3am and i miss you again
    how im supposed to hold your hand if you left
    fuck i hate my life
    įdomu tu ant manęs rėktum ir pyktum ant mano egzistencijos?
    tikriausiai, kad ne
    fuck juk negali šitam supistam pasaulyje būti ant tiek blogai
    vieną dieną tikiuosi pasijuoksiu
    bet nežinau ar sulauksiu, nes jau nebegaliu
    nežinau ką daryt
    aš jau sumokėjau savo karmą tikrai o dabar prašau padaryk kaip visada, kad viskas atrodytų gerai
    mane užpisa, aš nebegaliu
    aš nekenčiu tų dainų ir visko, bet negaliu nustot
    nekenčiu kad nežinau kaip jauties, ką veikei šiandien ir ką galvoji
    nekenčiu nežinot su kiek bernų susimušei ir į kiek paskaitų nenuėjai
    aš žinau,jaučiu, kad einu į blogą pusę, bet ką man daryt?
    god juk turi viskas būt gerai kažkada
    tiek laukiau, palauksiu dar
    tikriausiai.
    nemėgstu to sakyt bet reikėjo daugiau kartų pasakyt, kad myliu, gal bent jau gerai jausčiausi, kad žinai.
    nors kažkada senai sakiau, tikiuosi suvoki, kad niekas nepasikeitė
    norėčiau būt vėl dvylikos ir verkt ant rūbų krūvos kad tu nenori bendraut, nes bijai, jog įsimylėsi
    norėčiau tada dingt tiesiog
    god norėčiau net negimt
    nesuprantu kodėl buvau tokia savanaudė visą laiką, bet niekada nenorėjau nieko blogo specialiai
    maniau kad kai busiu 20ties busiu su tavim
    but fuck net nepanašu??? what the fuck???

ar man pist protą? bet kiek aš primeluosiu? ir negaliu būt ant tiek dužus
    o dieve aš taip atsiprašau, taip labai
    žinau kad daug blioviau bet dar toli iki to, kiek tu verkei per mane
    nežinau ką man daryt ir man tavęs labai reikia
    kiekvieną dieną vis labiau
    fuck jau metai laiko kai viskas taip supistai blogai
    nežinau kaip nesudužt tiesiog
    gal man blogėja, tau gerėja, juk taip ir veikia karma
    man taip liūdna, labai liūdna.
    man taip reikia tavo balsą išgirst kad man atrodo paskambinsiu iš bet kokio numerio ir išgirdus vieną žodį numesiu tiesiog
    nors tiek reikia, aš negaliu
    dar viena supista naktis, kai galvoju, kas būtų jeigu būtų

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Fri Apr 28, 2017 2:13 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    džiaugiuosi už žmones , kuriems viskas paprasta ir kurie napaslįsta
    kuriems nutinka tai ir tai, paskui dar kažkas ir rašo knygas apie savo good life
    bet pas mane, nu fuckiing pas mane
    tikriausiai jeigu nebūčiau buvus karvė ir tą vasarą nenorėjus sekso ir nebūčiau prasidėjus su mantu viskas butu buvę gerai
    nes tada įskaudinau jį, kai mantas jam paskambino, o mantas dar vienas lopas kuris susireikšmino
    žinai mantai tavo pimpalas yra mažas ir tu net nepatenkinai nieko ko norėjau tada, tai tu užpisi
    padarei vaiką tai ir sedėk sau su savo kiaune krv lopas
    ok nvm
    šiaip visada sakiau kad man reikia žmogaus šalia, o jis toli kai univere nu ir tiesiog nežinau things happened
    paskui atsitiko pirmoji mano gyvenime karma kai įsisvaiga žmogų kuris manęs ne ir tada buvo visiškas mešlas
    ir jis vėl viską žinojo, nes aš pasakiau, o galėjau nesakyt
    nes be to kad keitinėju bernus kaip debilė ką jam kiekvieną kartą reikia iškest vėliau pareiškiu apie paną
    ir jis buvo tiesiog done ties viskuo bet vis dar mane pakentė, nežinau kaip ir kodėl, nu nes nx
    tu myli žmogų kuris nenori su tavim per atstumą santykių ir keičia bernus, vėliau papasakoja kad dabar patinka pana nu nes how much fucked up this can get???
    ok karma hitino ir tada suvokiau kad yra tokie dalykai kaip vienpusiai jausmai
    aišku man karvei, kuri tik palikinėjo visus čia buvo smūgis,nes nu kaip gali patikt man, bet aš ne???
    o dieve ta prasme o kaip pradėt naują gyvenimą?
    kad ir kiek man patiko visada buvo jis, sėdintis garbingiausioje vietoje, nu taip visada buvo ir bus, ir to jausmo aš paaiškint deja, bet negaliu
    norėčiau nebūt čia, kur esu dabar, norėčiau būt kažkur kitur, norėčiau nebūt turėjus nė vieno berno
    bet kas iš to, kad aš dejuosiu, kaip viskas blogai ir verksiu, nieko nepakeisiu, reikia susitaikyt su gyvenimu toks koks jis yra dabar
    bet tikrai pradedu mąstyt
    kad jeigu taip jaučiuosi, gal ne be reikalo?
    ir jis vėl pareis namo, kažkuo nepatenkintas, ir vėl pyks, kad egzistuoju
    o gal aš prisigalvoju, aišku ir pati nervinu
    bet kuo toliau tuo labiau suprantu, kad prapisau gyvenimą ir kad niekas nemylės manęs labiau už jį, o aš viską sugadinau
    gal jis pareitų girtas, liptų ant manęs ir tai būtų vienintelė mano gyvenime bėda
    aš noriu viską mest ir tiesiog viską taip palikt
    ir žinau kad praies tas laikas mano verkimo ,vieną menesį vėl bus gerai, bet kitą vėl palūšiu, nes sau pist protą aš galiu tik su pertraukom, man ištisai ir ilgai neišeina
    gerai, jis bus alytuje, man px
    gal klaipedoje, bet man irgi px
    aš palauksiu
    nes kas tie vienuolika metų
    laukti tiesiog
    nu kas čia tokio
    čia gi niekis

jonghyun nesurpantu kodėl visada man taip padarei? kodėl per mano mental breakdown laikotarpius būna shinee arba solo comeback ir kažkuri daina tiesiog tobulai viską apibūdina?

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Sat Apr 29, 2017 12:17 am
    MIN YOONGI
    MIN YOONGI

vien tik šiluma, jokio pykčio. Žinau, kad neilgam, labai neilgam, nes jo smegenys neveikia blaiviai, gal dar rytdiena pasidžiaugsiu. Nežinau, kurio dievo ausį pasiekiau su savo kasdieniais bliovimais ir rašymais čia - bet ačiū. Pakalbėjom apie šudus, jaučiusi kiek geriau, bet ir blogiau, nes apie tuos šudus visą gyvenimą norėčiau su juo kalbėt.
    Norėčiau, kad jis žinotų, kad kol jis į mane žiūri piktai vien dėl to, kad esu, yra kas man rašo visai kitaip. Gal ir blogai, bet nieko nekalbėjau, ko nereikėtų,tik tas jausmas visada ore.
    Kodėl gerai tik tada, kai būna gerai? Kodėl tik aš stengiuosi? Kodėl viskas, ką darau netinka... Bet man pizda, jeigu aš liksiu viena, visiška pyzda. Bent jau sapnuose viskas gerai, sapnuose visada būsiu su juo

We’re all a little weird. And life is a little weird. And when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall into mutually satisfying weirdness—and call it love—true love.

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Mon May 01, 2017 1:59 pm
    LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    #zodiacs

The zodiac sign when they're mad/in a bad mood
    Aries: will not make eye contact, clenches fist, becomes very quite

Taurus: will talk fast in order to stop talking, pace around, low energy

Gemini: tone becomes snappy, ignores everything, irritated look

Cancer: becomes moody, distant, wants to be alone

Leo: cracks knuckles, aggressive look, acts sassy

Virgo: talks bad about people/things, walks fast, tone becomes angrily deep

Libra: barley says anything, has a dead look in their eyes, sleeps

Sagittarius: says rude things, makes things difficult, walks away

Scorpio: has a resting bitch face, bits lower lip, becomes confrontational

Capricorn: nervous, get tired of things real fast, taps foot repeatedly

Aquarius: becomes cold, short fused, needs to leave to cool off

Pisces: watery eyes, head down, becomes kinda bossy

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Mon May 01, 2017 5:07 pm
    MIN YOONGI
    MIN YOONGI
    ir kaip visada, apmąstymai man trenkia į širdį, nes aš tiesiog negaliu nemąstyt
    labai pasiilgau dianos, nu bet iki tokio lygio, kad noriu nuvažiuot į vilnių ir ją apsikabinus gulėt nieko nejaučiant
    vėl prisiminiau laikus, kai norėjau į vilnių, o dabar dar ir jis bus vilniuje, kaip įdomiai čia viskas gaunasi
    žinoma diana jį prisiminė ir sakė kad stočiau į vilnių, ir happy endas
    bet viskas visada labai paprasta pagal ją, ir tie du frontai
    ir man baisu, kad jis galvoja, jog aš nieko nebeturiu, ir dabar rašo man jau ketvirtą dieną
    nežinau čia vyksta kažkokie stebuklai, nenoriu, kad tai kada nors pasibaigtų, bet kuo toliau tuo sunkiau jau darosi viską nuslėpt
    bet jaučiu kad priėjau gyvenimo etapą kai reikia kažką nuspręst, o ne malt šūdą ir laukt pranašingų sapnų
    nors kaip diana sako reikia dar pamalt šūdo
    o gal būt kale? aš juk nesinaudoju juo, aš jam ir padedu
    bet juk pabaiga ir taip yra labai aiški, ir aš apie ją svajojau jau labai senai
    nenorėjau niekada santykių, nesvajojau apie vaikus ir šeimą kaip kitos, nebent su ta išimtim, kuri turi vardą
    turėčiau nustot viską analizuot
    o jis net pats nežino, kada vėl dings, tad negaliu morališkai tam ruoštis
    bet jau ignoras įsijungė nes juk kai bitchinu pati, mažiau skauda visada
    dieve, kaip viskas vargina, kaip aš pavargau nežinot kas esu ir ko noriu
    kodėl viskas pasikeitė, juk buvo iš esmės gerai
    fuck i hate my life

DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_oihu0mWj5u1qz6cyqo1_500

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas on Tue May 02, 2017 4:17 pm
    Anonymous
    #zodiacs

DOBBY IS A FREE ELF  - Page 31 Tumblr_opap84UxA31rx0lxjo1_500

DOBBY IS A FREE ELF

Pranešimas paliktas
    Sponsored content

• The Fun Zone
  • We are the best
  • Mintys ir jausmai
  • Go to page : Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34  Next